Avatar billede kims0809 Nybegynder
29. november 2006 - 23:22 Der er 2 kommentarer

Kan ikke se mit site udefra! Men kan godt fra localhost?

Hej

Jeg har det problem at jeg har installeret en mailserver med webmail, jeg kan godt se webmail ved at skrive http://localhost:32000/mail
Men skriver jeg http://86.58.131.41:32000/mail så virker det ikke?? hvorfor?

Jeg kan ikke se hvad der er gjort galt. IIS er reinstalleret. Så hvad kan problemet være?
Avatar billede kabbak Professor
29. november 2006 - 23:24 #1
har du sat nat op til til din computer, det gøres i routeren.
Fitewall, er den åben ??
Avatar billede kims0809 Nybegynder
30. november 2006 - 08:55 #2
Jeg må heller lige forklare at den står i Glostrup, i et hostingscenter, og webmail, samt almindelig websites har virket fint, jeg har en anden server på en IP lige ved siden af, og der er ingen problemer. Problemet ligger ikke i netværket, men nærmere, noget permissions eller service der ikke kører eller lignende.

Syntes jeg kan huske at den komme med noget port.. fejl lige omkring da den stoppede med at virke.