Avatar billede madsen22 Nybegynder
29. november 2006 - 08:53 Der er 4 kommentarer

åbn word via en servlet løsning og udskriv et rtf document

BufferedWriter bufferedwriter = new BufferedWriter(        new OutputStreamWriter(fileoutputstream));
s1 = s2.toString();
bufferedwriter.write(s1);

Hvordan får jeg åbnet Word og sent rtf dokumentet som ligger i s1
ud i Word som et åbnet dokument.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2006 - 13:17 #1
det må primært være et spørgsmål om at sætte content-type og content-disposition
korrekt i response
Avatar billede madsen22 Nybegynder
05. december 2006 - 10:21 #2
Tak for svaret.
Men jeg får nu fejlen Exception thrown : java.lang.IllegalStateException: SRVE0199E: OutputStream already obtained

Hvad skal jeg gøre ved den.?

Vh,Torben
Avatar billede arne_v Ekspert
06. december 2006 - 02:37 #3
det tyder på at er begyndt at skrive inden du sætter de headere - de skal sættes
inden du skriver
Avatar billede arne_v Ekspert
31. december 2006 - 20:43 #4
?