Avatar billede snuden_dk Nybegynder
28. november 2006 - 23:36 Der er 4 kommentarer

Driver til webcam ! XP x64

Hej Alle !

Jeg har installeret Win XP 64 Bit version (SP1) for et par dage siden. Alt høvler afsted perfekt.

MEN !

Mit gamle, dejlige webcam (QuickCam Express) fra Logitech kan jeg bare ikke få igang ! Jeg har prøvet med div. drivere fra her og der... Ingen af disse virker ! På Logitech's site - synes jeg det er MEGET sparsomt med oplysninger og support til dette webcam mht. 64-bit Windåze.

Jeg håber der sidder en anden bruger her på Experten som kan genkende denne problematik og som kan hjælpe mig.

MVH !
Avatar billede snuden_dk Nybegynder
28. november 2006 - 23:37 #1
BTW ! - Min CPU = Athlon XP.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2006 - 00:32 #2
har du prøvet driveren til dit cam hos logitech?
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1794,contentid=12247
eller mener du at den ikke virker?
Avatar billede snuden_dk Nybegynder
29. november 2006 - 07:44 #3
ja,.. Jeg har prøvet netop denne driver uden held ! - desværre. Jeg håbede på, at der findes andre muligheder.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2006 - 19:24 #4
har du installeret alle driverne til bundkort osv?
og tjekket at dine usb porte virker som de skal, evt prøvet en af de andre porte?