Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2006 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mit internet falder ud

Hej

Jeg har på de sidste 2 dage haft den oplevelse at mit internet falder ud efter ca. 10 min hver gang og virker igen når den genstartes i samme 10 min hvorefter det sker igen og igen.

det lidt pudsige er. at den side jeg er på den kan jeg surfe på lige så meget jeg vil efter den falder ud. samt er jeg på msn kan jeg bruge ls på det men logger jeg af og vil på kan jeg så ikke.

nogle der ved hvad dette irriterende pronlem skyldes.el har oplevet selv m.v.
Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2006 - 12:03 #1
ls=løs
Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2006 - 12:10 #2
håber virkelig nogle kan hjælpe
Avatar billede phliplip Nybegynder
28. november 2006 - 12:20 #3
Hvad med om du ringede til din internet udbyder?

!-)
Avatar billede phliplip Nybegynder
28. november 2006 - 12:21 #4
Det kunne tænkes at de har en forklaring... Kan skyldes drift-forstyrrelser..

Anyways så er det i hvertfald dem der skal løse problemet!
Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2006 - 12:51 #5
der er ingen driftforstyrelser..ringede igår til arrownet som er min udbyder. de sagde at linjen kørte optimalt og det gør den jo også hvis msn forsættermed at virke efter internettet er fsldet ud så jeg ik kan gå på hjemmesiderne o.s.v.

vi prøvede (firewall fra/til - systemgendannelse - fjerne snavs med virus program - opsætningen blev tjekket - og det gav ik resultat)