Avatar billede hmlfc Praktikant
27. november 2006 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

888bar installeres hver gang jeg genstarter

Hej. Et toolbar program ved navnet 888bar installeres hver gang jeg genstarter windows. Jeg har kørt adware + spybot + updateret windows. Mit virus program finder osse to filer hver gang jeg genstarter og dem siger jeg selvfølgelig den skal slette. Men de kommer igen!?
File    : C:\DOCUME~1\HENRIK\LOKALE~1\TEMP\INSTALLER.EXE
Virus    : W32/PurityScan.Q.Dropper.Trojan

File    : C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\{9C812DDE-05DA-1030-0618-04121620002D}\SYSTEM.DLL
Virus    : W32/Softomate.U.Adware

Windows kommer osse med en felj ang. en update.exe fil...

Det hele sker lige når windows er læst ind.

Hvad skal jeg gøre for at stoppe dette?
Avatar billede hmlfc Praktikant
27. november 2006 - 23:21 #1
Har lige fundet ud at en http://web.links4all.biz/ bliver aktiveret når jeg åbner mit MSN messenger... Som installere 888bar...
Avatar billede hcma Novice
27. november 2006 - 23:27 #2
hmlfc >>  hej, du har desværre oprettet spørgsmålet i en helt forkert kategori.
denne her omhandler generelle ting vedr. eksperten.dk  (som der også stod i den orange bjælke, da du oprettede spørgsmålet)
Luk her og opret dit spørgsmål i Virus-kategorien.
Du er blevet HiJacked ;o)
Avatar billede hmlfc Praktikant
27. november 2006 - 23:35 #3
Okay takker!
Avatar billede hmlfc Praktikant
27. november 2006 - 23:35 #4