Avatar billede michanson Nybegynder
26. november 2006 - 23:49 Der er 11 kommentarer

Hjælp til opstart af virksomhed i Second Life

Jeg søger superbruger(e) af den virtuelle verden second life.

Jeg har udarbejdet et forretningskoncept som jeg gerne vil prøve af derinde. De foregående analyser er gjort, men mangler et par erfarne Second Life brugere som kan hjælpe med den tekniske del.

Jeg kender endnu ikke omfanget af den hjælp jeg har brug for og har derfor heller ikke lagt mig fast på om betaling skal ske i form af point, kontanter, medejerskab, eller noget helt fjerde. Men hvis du er en erfaren Second Life som synes det kunne være spændende at være med til at bygge denne nye virksomhed op, glæder jeg mig til at høre fra dig.

med venlig hilsen
Michael A. Hansen
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. november 2006 - 00:33 #1
Og så lad være med at oprette samme spørgsmål flere steder tak :)

  - mikkel
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2006 - 07:31 #2
cybermike  lad nu være med at være sådan en kværulant !
Avatar billede michanson Nybegynder
27. november 2006 - 18:16 #3
Sorry vidste ikke helt hvor jeg skulle placere mit indlæg. Det skal ikke ske igen!
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. november 2006 - 23:12 #4
Henrik: Lad være med at køre negativ karma overpå mig når det er michanson der tydeligvis ikke har læst reglerne før han postede, som du ser tog han det ikke ilde op på nogen måde.

Michanson: Marker dit eget svar og accepter det, så er spørgsmålet "Lukket" så er alt glemt og tilgivet :P
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2006 - 07:25 #5
jeg kunne aldrig finde på at bruge "negativ karma" på sådan noget som det her, så jeg garanterer dig for at det ikke er mig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. november 2006 - 11:29 #6
Henrik: Det er da i høj grad negativ karma når du kalder mig en kværulant fordi jeg påpeger spørgsmålstillerens fejl, så er der måske en anden der har skrevet fra din brugerkonto?

Nu er det sådan at en eller anden hjrnedød coadmin har lukket hans andet spørgsmål uden vi fik svar på hvad second life i det hele taget er.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2006 - 12:12 #7
ok, jamen så ja,  jeg troede du mente at jeg havde tildelt dig negativ =lav karma.

Men dit sprog generelt gør jo ikke ligefrem at man får den mest positive opfattelse af dig vel ?

quote; Nu er det sådan at en eller anden hjrnedød coadmin har lukket hans andet spørgsmål ;quote end

Der går garanteret ikke noget af dig, ved at tale ordentligt til folk, så slipper du også for at høre på folk som mig,  der brokker sig over din tone i forumet.
Avatar billede michelle-m Nybegynder
10. december 2006 - 18:02 #8
Hej Michael.. Jeg så lige dit indlæg.

Hvis du stadig mangler hjælp i SL kan du kontakte mig..

Mit bruger navn er: Michelle Margetts
Avatar billede theprofessor Nybegynder
18. december 2006 - 13:21 #9
prøv computerworld.dk debatside om second life, hvor CW or IBM er ved at bygge en virtualt verden.  Ellers prøve flere af de debatfora el. newsgroups der findes på WWW...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. januar 2007 - 16:38 #10
Computerworld.dk  og IBM har oprettet en "space" i secondlife.  Du kan se hvad de laver, og kan måske få nogen ideer....

"frontierscientist" i 2nd Life
Avatar billede lesp Nybegynder
27. april 2007 - 08:07 #11
Jeg kunne godt være interesseret. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk