Avatar billede webudvikleren Nybegynder
26. november 2006 - 15:26 Der er 1 løsning

Fejl ved brug af .htaccess på localhost

Jeg kom til tideligere i dag, at slette mit easyphp ( dumt gjort ), men så installerede jeg det igen, og satte mine settings på de sædvanlige, men nu gider mine sider ikke virke.

Jeg får følgende fejl i error:

[Sun Nov 26 15:19:50 2006] [alert] .htaccess: Invalid command 'RewriteEngine', perhaps mis-spelled or defined by a module not included in the server configuration

Jeg har læst og læst ang. htacess, men uden held. Det virkede fint før, og jeg havde samme version, så derfor forstår jeg ikke hvorfor det ikke skulle virker stadigvæk.

Mit spørgsmål er så; hvordan får jeg den .htaccess fil til at fungere, så jeg kan se mine sider igen?

På forhånd tak!
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
26. november 2006 - 15:56 #1
Har lavet - søgte på google efter "Invalid command 'RewriteEngine easyphp" og fandt frem til hvad jeg skulle.

Jeg beklager selvfølgelig jeg postede spørgsmålet, da jeg selv fandt fejlen. Håber det er i orden!