Avatar billede lekkim7 Nybegynder
21. november 2006 - 09:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af forskellige sidehoveder

Hej

Hvordan opretter jeg forskellige sidehoveder, så det ikke er det samme billede der går igen  i sidehovedet på alle sider?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. november 2006 - 11:08 #1
I Word kan man såmænd bare styre det vha. Sideskift m.m.. Åbn et dokument - gå til sidste linie i kapitel 1 - Indsæt/Sideskifte m.m.../Næste side (så har man 2 sektioner) - Vis Sidehoved og Sidefod - Skriv kapitelnavn i Sidehoved-Sektion 1 - gå til Sidehoved-Sektion 2 - Overskriv kapitelnavn med navnet på nyt kapitel - men inden du overskriver Sidehoved-Sektion 2 skal du i værktøjslinien Sidehoved og Sidefod deaktivere ikonet "Samme som forrige" - voilá så er den hjemme.

Næste sektion indsættes fra sidste linie i forrige sektion etc.

Sidetal og nummerering af punktopstillinger kan sagtens bevares fortløbende på tværs af sektionsopdelinger.

Tyvstjålet herfra: http://kandu.dk/Spg68092.aspx
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 11:29 #2
og der ligger en forklaring på hvordan det virker her:
http://www.hcma.dk/uploads1/forskellige_sidehoveder.doc
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2006 - 07:24 #3
Er problemet løst?
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
26. november 2006 - 12:10 #4
ja, tak for hjælpen..point?
Avatar billede hcma Novice
26. november 2006 - 12:24 #5
du bestemmer hvem der skal have point. bed vedkommende om at lægge et svar  ;o)
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
26. november 2006 - 13:38 #6
hcma så får du point for den gode beskrivelse..
Avatar billede hcma Novice
26. november 2006 - 14:59 #7
svar fra mig;  men vejmand skal altså også lægge et svar, da hans løsning er korrekt og jeg supplerede "bare"
Avatar billede vejmand Juniormester
05. december 2006 - 06:44 #8
Velbekomme, her kommer et lidt forsinket svar.
Det kniber lidt med mails fra Eksperten i øjeblikket. :-)
Avatar billede hcma Novice
05. december 2006 - 11:10 #9
vejmand >>  ang. mails; se her  http://www.eksperten.dk/spm/748719
Avatar billede hcma Novice
05. december 2006 - 13:22 #10
og så fik jeg ikke point alligevel, på trods af: "hcma så får du point for den gode beskrivelse.."  :o)
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
05. december 2006 - 13:24 #11
Nå..troede du havde fået point.. sry. er ikke så garvet i det her..
Avatar billede hcma Novice
05. december 2006 - 13:28 #12
helt ok - betyder heller ikke noget  :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. december 2006 - 20:51 #13
hcma >> Se her, selvfølgelig deler vi.  :-)
http://www.eksperten.dk/spm/749026
Avatar billede hcma Novice
05. december 2006 - 23:03 #14
vejmand >>  takker  :o)