Avatar billede l_otto Nybegynder
20. november 2006 - 08:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rigtig god webshop til sql db

Hej med jer..

Jeg skal til at lave en webshop der skal kigge ned i en eksisterende sql db. Kan I anbefale en god løsning der er feksibel med DB, altså hvor webshop delen er lavet og hvor det er nemt at tilrette når den skal kigge ned i databsen..

Håber I forstå... og det må gerne koste $ ...
Avatar billede iver123 Nybegynder
20. november 2006 - 10:57 #1
Hej. Prøv osCommerce den er rigtig god med betalings del det hele.
http://www.oscommerce.com/ den er ganske gratis og findes oversat til bla. dansk og danske betalings systemer.
Avatar billede l_otto Nybegynder
20. november 2006 - 11:04 #2
ja det glemte jeg lige at skrive det skal være i ASP :-)
Avatar billede l_otto Nybegynder
20. november 2006 - 21:20 #3
nå jeg lukker
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. november 2006 - 13:11 #4
Det virker lidt underligt at du stiller så mange krav på den måde. For sin vis kan du være fuldstændig ligeglad med at skidtet kører ASP, .NET, Perl eller er hardcodet ind i webserveren som et modul skrevet C og Maskinkode.

Du står som kunde med nogle krav "Den skal kunne X, og X og X og X" og så spørger du professionelle til råds om et system der kan løse dine problemer og halshugger deres muligheder samtidig ved at begrænse dem til et gammel forældet scriptsprog.

Når du snakker om en komplet webshop er der _ingen_ gode argumenter for at kræve et bestemt programmeringssprog. Det eneste tidspunkt hvor det er relevant er hvis du har et eksisterende system og i det tilfælde er det ikke engang sikkert.

Gør dig selv en tjeneste, lad de professionelle om deres arbejde og hold dig til at stille funktionelle krav.