Avatar billede reneblak Nybegynder
18. november 2006 - 16:52 Der er 10 kommentarer

Program til at kunne tage stumper af musik

Min kone er vild med at lave musikquizzer. Til dato har hun benyttet vores kasettebåndoptager til at lave quizzerne på. Men nu er kasettebåndoptageren ved at stå af. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få genoprettet familiehyggen. Jeg søger et program der kan gå ind og "tage" stumper af vores musik ( der findes på CD) og gemme dem således at fruen senere kan indspille melodistumperne på en cd i den rækkefølge hun vil benytte dem. Findes der et sådan program????
Da det er et spørgsmål om familiehyggen og jeg vil gøre (næsten) alt for denne giver jeg 60 point for et brugbart svar.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. november 2006 - 16:59 #1
Mener Audacity kan klare det.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. november 2006 - 17:00 #2
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. november 2006 - 17:36 #3
Eller goldwave: www.goldwave.com
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
18. november 2006 - 23:59 #4
Wavepad er et freeware program, der kan hvad du ber om Rene og du kan finde det lige her: http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=1157
Avatar billede reneblak Nybegynder
19. november 2006 - 11:53 #5
Fedt program er allerede i brug.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. november 2006 - 12:25 #6
Hvilket program var det? husk at acceptere svar
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 17:28 #7
reneblak: Ved du hvordan du lukker?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 19:32 #8
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 16:03 #9
Respons!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 01:27 #10
Dårlig karma...