Avatar billede larsen89 Nybegynder
18. november 2006 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Equation Edioter, problem med tegn.

Hej,

Jeg sidder og bakser med en matematik-opgave, men når jeg forsøger at lave + - m.m, så kommer der mystiske tegn frem i stedet. Bl.a. noget der ligner et G, når jeg trykker på +.

Nogen som kan jeg hjælpe hurtigt?
Avatar billede larsen89 Nybegynder
19. november 2006 - 11:53 #1
Andre gode forslag?

Fejlen ser således ud: http://i19.photobucket.com/albums/b171/Larsen89/Problem.jpg

Der har jeg så forsøgt at skrive + = i , men det virker ikke.
Avatar billede oergaard Nybegynder
01. december 2006 - 15:07 #2
Det lyder til at du har fået sat den op til at bruge skrifttypen "Bookshelf Symbol 7"

Løsning:
Klik på Typografi -> Klik på Definer... -> Under symbol vælges skrifttype "Symbol" -> Klik på Ok.

Dit problem skulle nu være løst. :-)

//Oergaard
Avatar billede larsen89 Nybegynder
01. december 2006 - 16:39 #3
MANGE MANGE TAK! :D
Avatar billede oergaard Nybegynder
01. december 2006 - 20:58 #4
Det var så lidt... :-)
Avatar billede larsen89 Nybegynder
03. december 2006 - 14:34 #5
Kan du hjælpe med en ting mere, oergaard?

Når jeg vælger nogle symboler i kassen, kommer de rigtige heller ikke frem. Faktisk ingen af dem gør!