Avatar billede trumf Nybegynder
18. november 2006 - 11:35 Der er 1 løsning

virtuelle stier på IIS XP

Hejsa E

Jeg skal sætte nogle af mine webs op på min bærbare (win XP pro), men jeg har problemer med at siderne fejler, da der i min kode refereres til nogle filer. Referencerne er lavet således at stien altid peger på roden. (include virtual i ASP) Dette medfører at stien peger på default website og ikke på den side (virtual directory) jeg har oprettet.

At ændre koden så der peges på den absolutte eller relative sti er ikke en option, da der er tusindvis af referencer.

Umiddelbart synes problemet at skyldes at IIS'en ikke opretter egentlige websites, men "kun" virtuelle stier til websitet "default website".

Er det ikke muligt at oprette egentlige websites på den udgave af IIS der er i XP pro ??

Hvis nej, hvordan gør man så ???

På forhånd tak
Avatar billede trumf Nybegynder
20. februar 2007 - 20:33 #1
lukker!