Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2006 - 11:56 Der er 1 løsning

Simpelt logginværktøj

Jeg søger en helt simpel browserbaseret applikation, til manuel logging af forskellige aktiviteter på servere.

Det skal opfylde følgende krav:
- skal kunne nåes via browser.
- Må ikke kræve særlige plugins
- Der skal skrives til database. Helst MSSQL, alternativt Access eller MySQL
- Følgende indtastningsfelter/databaserfelter: dato, initialer, servernavn, fritekstfelt
- Udtræk af rapporter på datointerval og servernavn

Jeg ved, det er meget simpelt at lave. Men jeg har ikke tiden til selv at kaste mig over det. Derfor søger jeg en færdig applikation.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. marts 2011 - 19:48 #1
.