Avatar billede almighty Nybegynder
12. november 2006 - 22:54 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

hjælp med ekstremt langsom computer

hejsa min computer er begyndt at være meget langsom med at starte op, kan snildt tage 5-10 min. for den før den kommer ind på skrivebordet, har en Windows XP og en ext. hardisk på 250 GB tilsluttet via USB stik, har prøvet både at starte op uden den ext. hardisk tilsluttet og med den tilsluttet og samme resultat,
har haft den externe hardisk i 3 måneder men er først nu den er blevet så langsom, har prøvet at køre både Ewido security scan or Norton Anti Virus 2006, men tager på den gode side af 3 timer for den at køre færdig.

derudover har den fået en mærkelig ide med at kun åbne f.eks. 5 vinduer og efter lidt fryser den , og kan så kun åbne 4 vinduer osv. indtil den til sidst går helt ned og  man skal starte den helt forfra.
Avatar billede levich Nybegynder
13. november 2006 - 00:30 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede almighty Nybegynder
13. november 2006 - 13:23 #2
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:27:08, on 13-11-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\CTSvcCDA.EXE
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\ScsiAccess.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\SOINTGR.EXE
C:\WINDOWS\soundman.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon04.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\WINDOWS\System32\HPHipm11.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.908.5008\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\KODAK\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
J:\Mikkel\blandet programmer\Spyware\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.cybercity.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.cybercity.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.cybercity.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af Cybercity Internet
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - (no file)
O2 - BHO: Control Popups in Internet Explorer - {41353F8B-78CE-48A5-BE44-153ED293D192} - C:\Programmer\PopupPopper\PopLib.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\windows\downloaded program files\conflict.1\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\windows\downloaded program files\conflict.1\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SO5 Integrator Pass Two] C:\WINDOWS\SOINTGR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [soundman.exe] soundman.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon04] C:\WINDOWS\System32\hphmon04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD04] "C:\Programmer\HP Photosmart 11\hphinstall\UniPatch\hphupd04.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -onlytray
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\isuspm.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\spydoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.908.5008\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Kodak EasyShare software.lnk = C:\Programmer\KODAK\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = D:\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: Bloker alle billeder fra den samme server - C:\Programmer\Avant Browser\AddAllToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Marker forekomster af ord på denne side - C:\Programmer\Avant Browser\Highlight.htm
O8 - Extra context menu item: Søg på ord - C:\Programmer\Avant Browser\Search.htm
O8 - Extra context menu item: Tilføj til AD Black List - C:\Programmer\Avant Browser\AddToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Åben alle links på denne side... - C:\Programmer\Avant Browser\OpenAllLinks.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: PopupPopper Kontrol Panel - {3E94F358-9537-4BBA-8D12-D7F8A0136973} - C:\Programmer\PopupPopper\SiteList.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.cybercity.dk
O16 - DPF: Toki Toki Boom - http://download.games.yahoo.com/games/clients/y/vtm_x.cab
O16 - DPF: Yahoo! Backgammon - http://download.games.yahoo.com/games/clients/y/at0_x.cab
O16 - DPF: Yahoo! Pool 2 - http://download.games.yahoo.com/games/clients/y/potc_x.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.4.1) -
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28177.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {BB21F850-63F4-4EC9-BF9D-565BD30C9AE9} (ASquaredScanForm Element) - http://www.windowsecurity.com/trojanscan/axscan.cab
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0014-0001-0000-ABCDEFFEDCBA} (Java Runtime Environment 1.4.1) -
O16 - DPF: {CE28D5D2-60CF-4C7D-9FE8-0F47A3308078} - http://www.symantec.com/techsupp/asa/ctrl/SymAData.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DF780F87-FF2B-4DF8-92D0-73DB16A1543A} - http://anu.popcap.com/games/popcaploader_v5.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/vso/en-us/tools/mcfscan/2,0,0,4506/mcfscan.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\System32\CTSvcCDA.EXE
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Eastman Kodak Company - C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPH11 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPHipm11.exe
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScsiAccess - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\ScsiAccess.EXE
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede levich Nybegynder
13. november 2006 - 16:30 #3
Jeg ser på det, øjeblik.
Avatar billede levich Nybegynder
13. november 2006 - 16:40 #4
Dette var så en test for at se om der var virus/spyware på din computer, hvilket der ikke er.

Langsom opstart kan skyldes mange ting. Først tjek om alt dit hardware virker som det skal (se under enhedshåndtering). Tjek om der er fri plads på din harddisk. Under "running processes" i hijackthis-loggen kan du se de programmer som kører i baggrunden i dit windows - hvis du kan undvære nogle af dem, så afinstaller dem.

Desuden, Norton Antivirus sløver windows en del. Men kan dog ikke forklare de 5-10 minutter.
Avatar billede almighty Nybegynder
13. november 2006 - 20:10 #5
okay var da godt det ikke var virus der var skyld i det..

ang. hardwaren står der at det skulle kører korrekt, men ved ikke helt hvilke running processer der er nødvendige og hvilke der ikke er, så vil helst ikke ud i og installere sådane uden videre instruktion, ang. den ledig plads skulle der være 21gb ud af 37gb på C drevet, 28.5 ud af 34 på d drevet og 121 ud 250 på den eksterne hardisk, så ville umidelbart mene det skulle være rigeligt, men hvis jeg prøver og lave en disoprydning af de forskellige drev får jeg rimelig meget mere plads frigjort, men er igen ikke sikker på hvad der må slettes og hva der ikke må?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2006 - 20:52 #6
Denne kan hjælpe dig en del af vejen, me at få slettet det der er unødvendigt, der er også en problemløser.

Hent den her : http://www.ccleaner.com/

og manualen her: http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
den er godt nok til en ældre version, tror jeg nok
Avatar billede almighty Nybegynder
14. november 2006 - 18:10 #7
okay har prøvet det program, men der stod et eller andet i manualen med at man fjerne flueben ud for Office pakken i program listen, menn når jeg kigger i min program liste kan den ikke finde den office pakke som jeg ville mene jeg har instaleret, er den så i fare for at blive slettet ligemeget hva? eller røre den, den slet ikke?

og hvad skal jeg gøre for at den kan lave et skan af alle drevene for hvis jeg gør i følge manualen siger den at den sletter alle de filer den måtte finde?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2006 - 20:04 #8
Som der står kan du fjerne  flueben i office-pakken så vil den ikke røre ved denne, men derfor kan du først køre en >Analyse< og se hvad den finder under office og se hvad den finder, er der noget du er i tvivl om skal fjernes 'flytter/fjerner' du bare flueben  - jeg har nu ikke det problem da jeg bruger Office 2000
Avatar billede almighty Nybegynder
15. november 2006 - 14:31 #9
problemet er mere det at der ikke er noget flueben ud for office pakken fordi den ikke ser ud til at finde den, men når man kigger i annalyser kan den finde 6 office 2000 filer :
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0002).txt 1,71KB
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0002)_MsiExec.txt 3,31MB
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0004).txt 1,52KB
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0006).txt 1,52KB
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0008).txt 1,52KB
C:\DOCUME~1\MOGENS~1\LOKALE~1\Temp\Office 2000 Installation(0010).txt 1,52KB

men da jeg ikke kan fjerne dem i listen under programmer er jeg ikke sikker på om den kommer til at slette office pakken hvis jeg klikker kør cleaner
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2006 - 20:48 #10
Nej det gør du ikke - den der er indbygget i Ccleaner er til office2003 du som jeg 2000 pakken og du kan roligt lade den slette de temp filer du lister ovenfor
Avatar billede almighty Nybegynder
20. november 2006 - 15:13 #11
undskyld den lange respons tid men har haft lidt travlt, har prøvet at køre det der cc cleaner, og fjernede forholdsvis meget men syntes nu stadig den er lidt lige lovlig langsom, men da jeg ik helt ved hva jeg må fjerne fra opstarts fasen og hvad jeg ikke må, er der vel ik så meget andet at gøre end at leve med at den er langsom...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 22:51 #12
Du kan jo uden risiko undlade at forskellige programmer hurtigstarter i dit boot.

Start/Kør skriv msconfig <ENTER> og under start fjerne flueben på de programmer du kender, så som InCD Helper - Kodak Camera -Adobe Reader -QuickTime - Microsoft Office - Adobe Photo Downloader o.s.v. men ikke noget der vedrører dit Norton virusprogram eller Spyware og Firewall.

Når du forlader menuen, får du en popup - ved spørgsmål om du vil foretage disse ændringer, accepter men lad flueben stå med advarsel, det husker dig på at du måske skal  ind og ændre noget.

Prøv dig lidt frem og se om der sker ændringer
20. november 2006 - 23:50 #13
[KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
[InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
[WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
[NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
[QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

... kan med fordel disables - sådan ->
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/msconfig.htm
Avatar billede almighty Nybegynder
24. november 2006 - 22:42 #15
har prøvet og fjerne nogle opstarts programmer nu og virker ret fint nu...
Avatar billede almighty Nybegynder
24. november 2006 - 22:43 #16
så tænkte på om både ibtage og levich ville ligge et svar så i kunne dele pointene?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2006 - 09:25 #17
Jeg har tidligere lagt et svar - skulle gerne vises nederst
Avatar billede levich Nybegynder
25. november 2006 - 12:32 #18
svar
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2006 - 15:04 #19
Tak for point
Avatar billede xiaonvhai Nybegynder
01. december 2010 - 08:18 #20
download RegTool og gratis scanne din computer.
også rent programmet fra start.
http://www.keep-pc-clean.com/da/
Det virker for mig
01. december 2010 - 09:34 #21
Omtalte [RegTool] http://www.keep-pc-clean.com/da/ kan IKKE anbefales...