Avatar billede futurefreak Nybegynder
11. november 2006 - 14:45 Der er 1 løsning

SMF forum - begræns brugeradgang

Hej E

På et SMF forum (http://www.simplemachines.org/), hvordan kan man definere de enkelte brugers adgang til enkelte boards/emner?

Pt. har jeg et borad med ca 8 kategorier og hver med deres emner/indlæg.

Admin har adgang til alt.
Gæster har ingen adgang, ej til at læse indlæg.
Der er ca. 4 brugere som har adgang til at oprette/skrive i alle kategorier.

Nu vil jeg gerne gøre sådan. at der skal være yderlgiere 2/3 brugere som KUN har læse og skrive adgang til en kategori, beregnet til dem, men hvor admin og de 4 andre brugere kan skrive som almindeligt.

Hvor og hvordan gør jeg det???

Håber i kan hjælpe.

Vh
Avatar billede futurefreak Nybegynder
13. februar 2007 - 06:20 #1
fandt selv ud af det - lukker