Avatar billede iver123 Nybegynder
09. november 2006 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-handel's open source

Jeg leder efter en e-handel Open Source hvor brugere kan oprette sig og lægge ting ind som de godt vil af med. I systemet skal en anden bruger kunne oprette sig og betale for at få adgang til oplysningerne. Er en af jer stødt på sådan en base som er til at gå til ?. Noget ligesom Bilbasen, Den Blå Avis eller lignende. Bare i mindre målestok :o).
Avatar billede iver123 Nybegynder
13. november 2006 - 14:45 #2
Mange tak. Aftester lige de forskellige links. Umiddelbart ser det dog ikke ud til at vaere OpenSource.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 13:59 #3
der findes flere open-source løsninger for både webshops, webmalls, og modtagelse af transaktioner fra bl.a. creditkort med chip via SSL og lign. Men, hvis du ikke kan programmere selv, er det svært at tilpasse de udenlandske produkter til Dansk....

Hvilken open-source pakker har du kigget på og hvad manglede i dem?
Avatar billede iver123 Nybegynder
14. november 2006 - 16:34 #4
Hej Fessor.
Jeg har før tilpasset osCOMMERCE til en webshop og fået det til at virke med undtagelse af betalingsdelen. Forretningen jeg lavede den for lukkede desværre inden jeg blev helt færdig. Lidt programmering kan jeg da så det kan nok lykkedes at tilpasse et udenlandsk produkt hvis altså bare jeg kunne finde et. For som sagt skal det kunne opfylde kravne om at bruger selv kan oprette enten sælger eller køber profil uden at jeg involveres for meget :o)). Så vidt jeg lige kan se er det mig der skal lægge produkterne ind i basen på de jeg har set på og det er ikke så brugervenligt.