Avatar billede lenebene Nybegynder
06. november 2006 - 22:56 Der er 1 kommentar

Hoppe med F11

Hej eksperter

På mit arbejde har vi nogle wordskabeloner, hvori man kan hoppe med F11 fx fra adresse til dato til overskrift til brødtekst, hvis det er en brevskabelon, vi snakker om.

Er der nogen, der kender den funktion, og ved hvordan man laver det? Måske noget med Macrobuttons el. lign.? Det er ikke formularer, da de gør, at brugeren ikke kan redigere i alt.

Anyone?

lenebene
Avatar billede kirstineka Nybegynder
07. november 2006 - 07:54 #1
Hvis du ønsker at indsætte et sted (eller flere steder) du skal "hoppe" til kan du insætte et "stoppsted" ved at hjælp af ctrl+F9, gå til næste "stoppested" og igen taste ctrl+F9. Gem skabelonen. Nu kan du "springe" rundt mellemstoppestederne ved hjælp af F11.