Avatar billede frosty-dk Nybegynder
06. november 2006 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

evt. forbedring?

Hva synes i om dette design:
http://i8.photobucket.com/albums/a28/frosty4life/Preview.jpg

evt. nogle små ændringer der kunne gøre det bedre.

Layout tema: Hjemmeside salg

På forhånd tak!
Avatar billede jowii Nybegynder
06. november 2006 - 21:56 #1
Hvad skal det bruges til? Hvilket hjemmesidesalg? Salg af hjemmesider - redigering af hjemmesider?

Hvis du skal sælge hjemmesider, vil jeg mene siden er lidt for poppet. Folk der ønsker stilrent layout, hvis du forstår, vil sandsynligvis hurtigt flygte igen.

Ingen tvivl om at det er en flot og prof. side, men hvad vil du opnå med den?
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
06. november 2006 - 22:23 #2
Er til salg af hjemmesider... hmm synes selv jeg har gjort noet for at gøre det meget stilrent i forhold til før, men hvad ville du forslå jeg kunne gøre for at få det lidt mere "clean"? evt varmere farver som vi har testet men det blev dette vi gik tilbage til da det var det folk valgte
Avatar billede jowii Nybegynder
07. november 2006 - 07:46 #3
Jeg var også en af de personer der valgte det blå layout, frem for de andre.

Vil mene, det er dit logo, meget "grafitti-agtigt". Så er det nok også dine knapper/din menu. Men generelt tror jeg det kan være svært at rette. Hvis det skal være det farve, er det svært at få det stilrent. Så dine andre eksempler på det, og det var lige så utroligende, for mig. Tror du skal arbejde med farverne, eksempelvis kombinerer flere farver.

Jeg er næsten færdig med akupunktur-side til en bekendt, som kan ses her:
www.infoscape.dk/hjaelp/akupunktur1.html
Prøv at sammenligne, der er meget forskel mellem de to. Det skal lige siges at siden ikke er helt færdig endnu.
Avatar billede jowii Nybegynder
07. november 2006 - 07:51 #4
Men ved ikke helt, kan jeg se et eksempel på varmere farver?
Dine andre eksempler, i forrige tråd, er efter min mening, lige så "mindre stilrene".

Prøv at kombinerer flere rolige farver med hinanden. Kig eventuelt på colormatch.dk og vælg din smag. Tror godt du kan beholde dit layout, prøv i starten bare at ændre dine farver.
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
07. november 2006 - 09:32 #5
mange tak for svaret vil finde inspiration og kigge på den side med farve kombinationer, send lige et svar så du kan få point.
Avatar billede jowii Nybegynder
07. november 2006 - 09:54 #6
ok,