Avatar billede madsen22 Nybegynder
06. november 2006 - 14:05 Der er 2 kommentarer

rtf servlet struts.

Hvordan kan man indsætte data i et rtf-document i en servelt løsningen som bruger struts.
Det skal forstås på den måde at man på sin html-side har en
knap som heder Udskriv. Når man trykker på den knap , så skal
man hente data ud fra tin html-side inde i actionen, derefter skal data indsættes i en rtf skabelon og derefter skal rtf dokumentet åbnes i word.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2006 - 15:00 #1
din servlet:

henter data ud med request getparameter

saetter response content type til den rigtige MIME type for RTF

laeser RTF skabelon

replacer placeholders med form data

streamer resultat direkte til response output stream
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 01:11 #2
OK ?