Avatar billede pitzen Nybegynder
06. november 2006 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reparation - Vil du tjene en skilling?

Hej med jer...

Jeg har 1 Casio Exilim 6.0 mega pixels EX-Z60 digital kamera, som er gået i stykker. Det er selve linsen på kameraet der ikke kan kører ind og jeg kan derfor ikke tage billeder med det.

Jeg har snakket med butikken og det vil koste 1500,- at få det lavet, og det har kostet 1600,-, så det kan jo ikke betale sig.

Derfor vil jeg høre om der er en kamera ekspert, der skulle have lyst til at kigge på det og tjene en god skilling...

Skulle det have interesse kan jeg kontaktes på tlf. 60660070 eller mail jonas@reeh.dk
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2006 - 23:04 #1
det er for dyrt og reparere ,det er timelønnen der koster pga det tager tid og skille det ad og finde fejlen og samle det igen .

Det løber hurtig op over hvad et nyt canon pocket kamera koster og de kan fåes fra 1500 og opefter .

så butikken har ret ,det kan ikke svare sig desværre.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 19:01 #2
lukketid
Avatar billede chrisscan Juniormester
14. januar 2007 - 00:47 #3
Har du tabt det eller holdt det bare op med at virke ?
Avatar billede pitzen Nybegynder
14. januar 2007 - 15:47 #4
lukkes