Avatar billede bente_fiber Nybegynder
05. november 2006 - 18:51 Der er 1 kommentar

Kritisk sikkerhedsfejl - hjælp!

Hej, jeg har på det seneste oplevet en stor del brute-force attacks på min webserver (jegergrim.com).

100 vis af forskellige ukendte ip-adresser, går ind på en side gentagne gange og sløver serveren og ikke mindst forbindelsen.

Som det står til nu, har jeg ingen idé om, hvordan man umiddelbar kan undgå dette - da et ban af hver IP simpelthen er umulig.

Og jeg tror ikke at et ban hvor der bliver smidt en cookie virker, da det ikke ser ud til, at køre over en browser.

Nogle der har nogle gode ideer til at hjælpe mig?

Tusind tak,
mvh
Simon
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
09. november 2006 - 08:44 #1
Hey bare slet ingen svar?