Avatar billede kurdo Novice
04. november 2006 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fil type efter navn på pc?

Hej. jeg vil gerne vide hvordan jeg få fil typen til at stå efter navnet på en fil på min pc. altså - jeg har en text fil der hedder kurdo.txt men på min pc står der kun kurdo. hvordan få jeg .txt til at kom med? undskyld, jeg viste ikke hvor jeg skulle skrivewr det henne. :)
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2006 - 13:45 #1
Ja, nok ikke E-Løsninger, men hvorfor vil du se .txt ?

En Windows viser som standard ikke filtypen på kendte filtyper, men i en mappe kan du i Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Fjerne Hakket fra "Skjul filtypenavne for kendte filtyper"
Avatar billede kurdo Novice
04. november 2006 - 13:51 #2
Hmm. jeg viste jo ikke engang selv hvad E-løsninger betyd. men tænkte bare det emd løsninger er noget i den stil. hehe. det må du undskylde. og tak det virkede. jeg vil have den fordi så er det jo altid nemmest og bare lige højre klik og omdøb så  kan man fx. fra en index.txt kald den en index.php bare på 2 sek. :D
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2006 - 14:24 #3
Det var så lidt, det er ikke høfligt at tage sine egne point uden at have spurgt den som har givet det korrekte svar ! Jeg er fx. en af dem som næsten altid glemmer at sætte prik i svar når jeg skriver en løsning.
Avatar billede kurdo Novice
04. november 2006 - 15:44 #4
Undskyld, men altså. jeg har selv skrevet i dette forum før. også spurgte jeg dig om du ville have point og sagde nej. så tog en dem selv. jeg kan godt find den til dig vis du virkelig er intresseret. så tænkte jeg jo. når du gider ikke have point. vis du er så intresseret kan du få alle mine point. hvad skal man brug det til ? :S fatter 0.
Avatar billede kurdo Novice
04. november 2006 - 15:47 #5
Jeg kunne ikke lad være med at skriv det.
her. http://www.eksperten.dk/spm/739830 så tænkte jeg jo at du aldrig gik efter point..
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2006 - 18:31 #6
Sorry, det kan sagtens være et sekund af sindsygehed da jeg skrev, det, ja, det er korrekt det giver ikke mad på bordet, men der er forskel på spm. og forskelligt om man jo selv mener man har hjulpet
Avatar billede kurdo Novice
05. november 2006 - 11:05 #7
ok. så kan vi jo opretter en nye tråd hvor jeg skriver ... og sætte 15 point på og det kan du få når du svare? :) hehe. ej. det må undskylde, men på en måde var det jo også din fejl. du sagde du tager ikke point fra andre. hehe. men nu huske jeg dte til næste gang. og du må også husk det. fordi jeg kan jo ikke hver gang spørge om du vil have point eller ej. :D
Avatar billede leif Seniormester
05. november 2006 - 11:56 #8
Jeg har vist aldrig skrevet at jeg ikke tager point fra andre, men at der er forskel på spørgsmål, her kommer jeg med en reel løsning, men på den anden finder du selv løsningen. Men vi bliver sikkert aldrig enige om det så lad den slutte her.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:05 #9
e-løsninger er tænkt som en forum for folk der vil lave e-handel, e-bizz, og e-iværksætter aktiviteter.....