Avatar billede martintm Nybegynder
03. november 2006 - 14:43 Der er 1 kommentar

Versions Styring

Hej!

Når jeg går ind i menuen Filer, Version, og gemmer dokumentet laves et versions nummer og en comment og en dato, og en person som har gemt det.

Disse data vil jeg gerne kunne trække ud i selve dokumentet Som en hel liste,i form af et Field.

Samt muligheden for at hive disse data ud om den aktuelle version.
seperat Bruger, dato, comments.
05. november 2006 - 21:40 #1
Her er lidt at lege med

ActiveDocument.Versions(  index  ).Creator  (eller .Date eller .Comment.....)

Dim iVer As Integer
For iVer = 1 to ActiveDocument.Versions.Count
    ActiveDocument.Versions(iVer).Creator
Next iVer