Avatar billede begus Nybegynder
02. november 2006 - 13:50 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Alt for mange pop-ups på Eksperten

Gee, I har godt nok skruet op for pop-ups!

Hver eneste gangd der skiftes mlm en side kommer et pop-up. Er det ikke liige i overkanten? En enkelt hist og her er ok, men ikke hver gang jeg skifter side(Fx når jeg trykker på "opret spørgsmål" nu om lidt).

Begus

PS
Jo, der kunne have været pop killer på komputeret, men alligevel..
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 14:15 #1
jeg får ikke nogle popup-reklamer, men måske gælder det kun for pro-medlemmer ?
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 14:16 #2
begus >>  forslag og generelle ting ang. eksperten.dk plejer at vøre gratis og koster altså ikke point ;o)
Avatar billede begus Nybegynder
02. november 2006 - 14:20 #3
Jeg er nu ikke pro medlem. Du har nok popup killer på.. det er der ikke på kærestens brugerprofil, hvor jeg sad. Har lige logget ind på min egen og der er heldigvis popup killer, så der får jeg ingen.

Pointene er en fejl..!Mente ellers at have skrevet 0 point..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. november 2006 - 14:37 #4
får heller ingen popups, hverken med eller uden popup killer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2006 - 15:06 #5
niels_hansen >> Det er netop fordi du er pro-medlem: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=niels_hansen
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. november 2006 - 15:14 #6
jeg har altså aldrig fået en popup herinde, men måske man er promedlem automatisk de førte par måneder og det så er derfor ?
Avatar billede snowball Novice
02. november 2006 - 15:44 #7
begus: Har du noget software installeret som kunne tænkes at spære for cookies? Hvis ikke Eksperten får lov til at gemme en cookie på din PC, så kan de ikke registrere at du allerede har fået vist popup'en og dermed får du den vist hver gang.
Avatar billede begus Nybegynder
02. november 2006 - 17:22 #8
snowball: Du har nok ret, det er det der er problemet: at der på kærestens profil, som er en firmacomputer og dermed sat op som sådan, er lukket for cookies?! Min profil på samme computer kø'rer heller ikke over deres intranet når den går online.
Avatar billede begus Nybegynder
03. november 2006 - 12:47 #9
Jeg lukker tråden.. hmm.. dvs, hvis jeg vidste, hvordan man gjorde det?!
Avatar billede snowball Novice
03. november 2006 - 12:54 #10
Vælg dit eget navn i boksen til venstre inden du klikker på Accepter ;)
Avatar billede hcma Novice
03. november 2006 - 13:03 #11
begus >>  du starter med at lægge et svar (som du allerede har gjort), hopper så helt ned til venstre -> marker dit navn og tryk så på accepter
Avatar billede c-holst Novice
03. november 2006 - 22:31 #12
mener firefox lukker af for popups på E! mens IE lader dem pasere. Har ingen popupfjerner og bruger Firefox hjemme, samt avg, super anti spyware og zonelabs som sikerhed, hvis det har noget at sige. Ude på lånemarkedet bruger i så IE
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:25 #13
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede begus Nybegynder
05. juni 2007 - 13:30 #14
Ville også gerne lukke spørgsmålet, men har prøvet flere gange ved at acceptere mit eget navn og det er som om det ikke registreres! Prøver igen at lave et svar og trykke accepter!
Avatar billede begus Nybegynder
05. juni 2007 - 13:32 #15
Der sker ikke en hyldende fis. Jeg trykker på 'accepter' og derefter sker der..INTET..?!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2007 - 13:36 #16
Du skal lige markere dit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Så skal du bare se løjer og papagøjer......
Avatar billede begus Nybegynder
05. juni 2007 - 21:49 #17
vejmand..hehe. Tagger!