Avatar billede in_music Nybegynder
20. maj 2001 - 14:29 Der er 12 kommentarer

IN Music

Hi!

Hvad syntes i om denne side. husk, kun søgefunktion, samt DVD virker...

http://www.pcmagasinet.dk/inmusic/oversigt.php?list=genre

Priserne er nye

Hvad syntes i om siden, design m.m.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
20. maj 2001 - 14:34 #1
tjoo!
Designmæssigt, er det lidt dødt, men lidt mer farve, og så er den der!

Indholdsmæssigt, er der hvad der skal være (formentlig når du er færdig).

Brugervenligt, ja, meget enda.. Jeg syntes det er let at finde rundt i!!!

Konklusion: Fint, helt fint, det er et godt site, der er let at finde rundt i osv. Men design, kunne vel bruge lidt pus!
:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. maj 2001 - 14:41 #2
Det ser fint ud i min IE 5.5 og Netscape 6.01 -

Min Netscape 4.73 var utroligt lang tid om at hente siden og her virker links overhovedet ikke. :-(

Enkelt og overskuleligt design giver +

Tendensen til at hælde mod venstre trækker ned. Jeg bliver skæv i nakken :-)

Lidt mere farve og en centrering vllle trække op.

Når jeg trykke på \"Forside\" kan den ikke finde denne side Selvom det burde være den jeg kom ind på.

http://www.pcmagasinet.dk/inmusic/index.php

/Nikolaj
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
20. maj 2001 - 14:44 #3
8-9@13
Avatar billede repsac Nybegynder
20. maj 2001 - 14:46 #4
10-15px smallere, så er man fri for scroll i 800x600

Din menu er lidt klodset. Firkanterne er for store i forhold til teksten ...

Overskueligheden er ganske god, men der er så at sige ikke særligt meget spræl i den.

\"Tirsdag d. 15 Maj\" - det ved brugerne sq godt ... vi er ikke helt dumme ;)

Menu-punktet \"Søg\". Det er unødvendigt når du har det i bunden af din menu på alle sider ... hvis du endelig vil have det så giv en instruktion af hvordan søgefunktionen bruges mest optimal ...
På den \"seperate\" søgeside bør default også være den avancerede søgefunktion - når den kommer op at køre.

Alt i alt en brugervenlig side, men du får nok svært ved at trække dem til ... flere dAjlige farver der fortæller \"KOM DOG IND PÅ DETTE SITE IGEN!\" - dog uden samtidig at være for spraglede ...

8@13 - farverne (der stort set ikke er der) gør det hele for tamt. Få den frisket ordentligt op og du stiger snildt en kar. eller to!
Avatar billede repsac Nybegynder
20. maj 2001 - 14:48 #5
\"Sektion: DVD\" - brugern ved godt hvad han netop har klikket på ... brug det hvis du vil lave flere niveauer ... eks. \"Film >> DVD >> Nye >> Køb\" ...
Håber du forstår.
Avatar billede in_music Nybegynder
20. maj 2001 - 15:03 #6
Hvilken farver og hvor ville I sætte dem dem, så der kom mere lif på siden?
Avatar billede microtec Nybegynder
20. maj 2001 - 15:44 #7
Siden signalerer ikke rigtig \"Musik\" og \"Film\". Der mangler farver. Prøv at kikke på andre misik site´s, for at få ideer til designet.
En hvid baggrundsfarve er f.eks. alt for kedelig til et musik-site. Der er heller ikke meget \"spræl\" i dit logo.

Siden er funktionel og overskuelig. Det er let at finde rundt og finde ud af hvad man skal gører.
Brugerfladen er helt fin.

Du er vist mere programmør end du er designer (sådan har jeg det også selv). Prøv evt at få Misskat herinde til at komme med et design oplæg. Hun er bl.a. igang med alt lave http://www.radiomidtjylland.dk/
Selv om den langt fra er fårdig, giver den fint et indtryk af hvordan jeg mener en musik-site ser ud design- og farve-mæssigt.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
20. maj 2001 - 18:07 #8
Ok side. Men en border-strig i højre & bunden ville hjælp, altså:
style=\"border-right: 1px solid black; border-bottom: 1px solid black\"
Måske lidt tam men hvad.
Under Oversigt over genre: skal nyeste stå først, og så de andre. Under der man vælger film kan du jo lave en liste med top 5 nyeste, så du kan få fyldt den forside ud!

8@13 - Design er godt, men set før ;-)!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2001 - 16:58 #9
humdihum...
Avatar billede microtec Nybegynder
13. september 2001 - 09:59 #10
Husk at lukke spørgsmålet igen :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:30 #11
Luk så det spørgsmål!!!

Der er folk, som har brugt deres tid på at hjælpe dig, så du bør også afslutte.
Avatar billede radcon Nybegynder
08. april 2002 - 20:14 #12
Fedt design.
Indhold, det som der skal være er der.

Brugervenlighed, Meget nem at finde rundt på siden.!

Min mening: Alletiders hjemmeside.

PS:JEG VIL OGSÅ HAVE SÅDAN ET:)