Avatar billede beef12 Nybegynder
01. november 2006 - 21:13 Der er 1 løsning

Rettigheder til at eksekvere .cmd filer

Jeg prøver at få adgang til at ekskvere cmd filer via en webside via min IIS. .cmd filerne ligger i en bestemt mappe og jeg har været ind i Websharing for pågældende mappe og givet rettigheder til det hele... men får fejlen:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede beef12 Nybegynder
02. november 2006 - 14:12 #1
luk