Avatar billede lund_dk Praktikant
01. november 2006 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ideer og forslag til design

Jeg sidder og er ved at lave et nyt design for mit arbejdes hjemmeside.

Se www.selek.com/2007/

Designet er tiltænkt brugervenlighed og enkelt.. hvilket det er.

Men hvad kunne man ellers gøre ved det?

(Er klar over sitet ikke er css valid m.m. da udkastet bare bliver lidt slam-kodning, hehe. Så garanterer ikke hvordan siden ser ud i andre browsere end IE)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2006 - 15:18 #1
Designet er meget overskueligt, synes du skal finde ud af noget i højre side, specielt fordi linierne med tekst bliver meget lange og det kan blive besværligt at læse så lange linier.

Der må efter min mening også gerne være mere garfisk, noget der gør det mere spændende, der er flere undersøgelser der peger på at man fastholder "kunden" længere hvis der er billeder, det gør det mere interessant.

Toppen er også meget hvis, ved ikke om man kunne have noget slogan eller kontaktinfo der oppe, men et eller andet så det ikke er så bart.
Avatar billede jowii Nybegynder
01. november 2006 - 16:28 #2
Helt enig med spacemaninc.

Udover ovennævnte, kunne du måske lave din venstre menu en smule smallere, rykke teksten lidt længere ind mod højre, så den ikke står så langt over i borderen. Det bliver nemlig lidt uoverskueligt når der også er to punkter, klistret op, på venstre siden af borderen. Så kunne du, som spacemaninc, rykke din tekst lidt tættere ind, og få en menu eller lignende - eventuelt nyheder i højre side.

En rigtig vigtig ting er, at ændre din skriftstørrelse. Den er meget ulæservenlig, hvis der er noget der hedder det :-)
Man kan ikke rette det i de personlige indstillingerne, så den skal helt klart forstørres. Meget vigtigt!

Ellers en flot og overskuelig side, som spacemaninc siger, lidt flere ting på den. Mere kulør, noget specielt, så i sætter et personligt præg. Så kunderne husker jer! Så kunne i eventuelt også *udvide* jer lidt. Alt under header-menuen, står ret sammenklumbet. Måske nogle flere mellemrum i teksten ville gøre det, så man ikke skal læse en så lang dynge af gangen :-)

Ellers utrolig godt!
Avatar billede lund_dk Praktikant
07. november 2006 - 08:16 #3
Nå, tak for lidt feedback.. Jeg vrider min hjerne lidt med hensyn til at skabe lidt liv på siden, og en højremenu er måske ikke så tosset.

Smid et svar, som tak.
Avatar billede lund_dk Praktikant
07. november 2006 - 11:19 #4
Kan da også lige sige jeg har opdateret sitet nu:)