Avatar billede human Nybegynder
30. oktober 2006 - 22:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvor logger mit domæne

Jeg har et domæne, jeg har glemt hvilket webhotel det er på. Hvordan kan jeg finde ud af det?
Avatar billede ljm21 Praktikant
30. oktober 2006 - 22:48 #1
Det kan du her:
http://www.netstats.dk/

Mvh
Lars
Avatar billede apo Praktikant
29. november 2006 - 05:31 #2
Hold da op, kan man glemme sådan noget? :o)

Måske kan det inspirere nogen til at lave et nyt website: www.hvor-har-jeg-lagt-mit-domæne.dk - med en personlig konto, hvor man kan se hvor mange domæner man har og hvor i verden, de egentligt befinder sig.

Kan evt. udvides med fotoalbum af familie og venner, så man altid kan huske hvem de er - med få klik på musen.
Avatar billede human Nybegynder
29. november 2006 - 16:57 #3
Hvis man har 50+ domæner, så ja :)