Avatar billede cskott Nybegynder
30. oktober 2006 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

database-løsning til filhåndtering

Vi har Navision version DK 3.70.A der fungerer som økonomi- og lagerstyringssystem og kunde-/leverandørdatabase.

Vi søger nu en database-løsning til filhåndtering af tilbud, telefon- og mødereferater, tilbud fra leverandører osv - mest Word og Excel-filer.

Generelt et dokument- og aktivitetsstyringssystem, gerne så data (eks. kundeoplysninger såsom adresse, kontaktpersoner mm.) hænger sammen med Navision eller hentes fra Navision.

Er der nogen der ved om sådan et system findes?
Avatar billede supertekst Ekspert
30. oktober 2006 - 14:30 #1
...ellers kan det lade sig gøre - idet jeg (enkeltmandsfirma) netop er i gang med et system, hvor C5 Navison 3.0 anvendes af kunden, der så ønskede at få opbygget et andet system, der kunne "trække" data fra C5 via ODBC.
Systemet lagrede data fra C5 i en særlig database, der "styres" via VBA-kode i et Word dokument. Der overføres ligeledes data til Excel for udførelse af statistik.

Hvis ønske om yderligere oplysninger- så kontakt: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede cskott Nybegynder
31. oktober 2006 - 08:12 #2
Ok, vi overvejer det lige
Avatar billede supertekst Ekspert
31. oktober 2006 - 09:18 #3
Tak - hvis I er interesseret - kan vi evt. udarbejde en model til afprøvning u.b., for at konstatere om det kan fungere.
Avatar billede cskott Nybegynder
04. november 2006 - 15:08 #4
du kan lige lægge et svar
Avatar billede supertekst Ekspert
05. november 2006 - 15:05 #5
Det får du her