Avatar billede jenspizza Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:28 Der er 6 kommentarer

Fløden er hældt i, foodprocesseren er igang, HVEM VIL SKUMME?

Investorer søges til Åbning af ApS "kæde/franchise"

5 mdr forberedelse 1½ mdr arbejde. Og besøgstallene / ordrene taler for sig selv. "trods minimal markedsføring"

Planen er at åbne 4 "butikker" Århus, Ålborg, København & Odense.
indskud pr. forretning fra 150000 - 3.5 mio alt efter leje / køb af lokaler samt køb / leasing af inventar.

Andre byer kan senere Åbnes eller Franchices ud.

Hvilke investorer ønsker vi??
*Private Erhvers aktive (salg / it / kommunikation)
*Investerings selskaber / fonde
*Mormors sparegris
*Caser Christensen & KLOVN
*Alle der tænker .oO0(hellere sælge mange og tjene mindre, end at sælge dyrt og sælge meget få)0Oo...

Idéen er der Konceptet virker.

Mail ang projekt kan sendes...
Avatar billede jenspizza Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:30 #1
UPZ STAVESPASSER HEHE SORRY
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2006 - 01:25 #2
Udover at den slags reklame her på Eksperten vist er ulovlig, så kunne jeg ALDRIG finde på at putte penge i noget, som er baseret på kædebrevsprincippet.

Og når initiativtageren ikke en gang tør fortælle direkte, hvad det drejer sig om, så siger min sunde fornuft: " Der er sgu noget lusket ved det her".
Avatar billede ducks Nybegynder
29. oktober 2006 - 02:34 #3
Det gør det ikke meget bedre at initiativtagerne kalder sig jenspizza, at han ikke kan stave og at han undskylder med "UPZ". Et mindre brug af '?' og '/', samt en beskrivelse af, hvad det går ud på, udover du vil have nogle penge, kunne nok også have øget folks interesse. Men jeg vil også vurdere det som mindre lovligt, eller skikkelig, virksomhed.
Avatar billede jenspizza Nybegynder
29. oktober 2006 - 11:29 #4
Jamen det er ikke et kædebrev!!!

Ved ikke hvilke Investerings tilbud i er blevet tilbudt før?

Men / ikke lovlige / lysky / og med dårlige forretningsplaner / og ringe budgetter/

Milter: hvis ikke du ved hvilket produkt du snakker om? HVORFOR SÅ SNAKKE???

Kædebrev, hvem laver kædebreve? det var en succes der var i 1990´erne som blev udkonkurreret af MLM og andre Multi Level Marketing / Pyramidespil.

Men lidt om projektet: Det er en kæde i Detail/Restaurations branchen..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. oktober 2006 - 12:34 #5
Forsøg dig her: http://www.amino.dk
Avatar billede jenspizza Nybegynder
29. oktober 2006 - 19:47 #6
Eric-pedersen  TARK har kigget