Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 23:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2006 - 20:24 #1
øøhh???
Du har taget toppen for kategorien databaser: access og - ja hvad?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2006 - 00:18 #2
top ti listen ude til højre er top ti listen i access og den stemmer ikke overens, med pointstatistikken...
Avatar billede c-holst Novice
28. oktober 2006 - 08:30 #3
toplisten er over de som har  flest point samlet set. det er den du ser i siden

pointstatestikken er dit personlige regnskab, med både plusser og minusser

altså 2 forskellige renskaber
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2006 - 07:57 #4
Hvis man nu går ind i access kategorien, hvad viser så top ti listen ude til højre!~)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2006 - 20:26 #5
Det samme som på dit link ude til højre!
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2006 - 20:30 #6
hvem der har tjent flest point i denne kategori,

kan godt se, at der er noget som ikke stemmer helt overens, men du må nok regne med en vis opdateeringsperiode og langsommelighed da siden her pt ikke passes nævneværdig da der er en ny version på vej(gaab, guderne må dog vide hvornår)

har ved nærmere eftertanke også oplavet lidt efterslæb, så pludselig hopper man lidt i de lister

tror det må være svaret
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2006 - 20:30 #7
2 sjæle en tanke
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 07:52 #8
Det er over en måned siden at jeg havde point nok til at komme på top ti!~)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2006 - 12:21 #9
!~(