Avatar billede runskee Nybegynder
26. oktober 2006 - 07:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flash video virker ikke på webhotel

Jeg kan ikke få mine flash 8 video-filer til at afspille på mit webhotel ved needhost(dk). Jeg har uploaded den samme konstalletion til mit webhotel på one.com og der virker det. Har nogen været ude for nogen lignende eller har et svar på, hvad det kan skyldes? Mangler mit webhotel en komponent - for det burde da ikke være det store problem?
Avatar billede per-olof Nybegynder
26. oktober 2006 - 07:46 #1
Alldeles sikert fordi den kør på win 2003 server Kigge her http://www.eksperten.dk/spm/591807
Avatar billede per-olof Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:51 #2
Avatar billede per-olof Nybegynder
27. oktober 2006 - 16:26 #3
Spiller det nu  Du kan jo ge en tilbagemeldning inden du opretter et nyt spg.
Avatar billede runskee Nybegynder
27. oktober 2006 - 17:22 #4
Support er ved at kigge på det. Jeg sendte tråden til dem. Jeg skal nok give en tilbagemelding, når der er nyt i sagen.
Avatar billede runskee Nybegynder
28. oktober 2006 - 08:02 #5
Det kunne åbenbart godt bruge tråden. Nu virker det. Mange tak...
Avatar billede per-olof Nybegynder
28. oktober 2006 - 09:14 #6
Det var godt. Tak før points