Avatar billede cmon Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Login i windows beskadiet!?

Hej

Igår da min computer ikke ville lukke ned, og alt på computeren var frosset, tyede jeg til at holde knappen inde...
Det næste der skete var at den begyndte at logge af men inden den loggede af slukkede computeren selvfølgelig fordi jeg holdte knappen inde!
Da jeg så tændte computeren her til morgen, kunne den ikke logge ind på min profil, da den kommer med en fejlmeddelse om at den er beskadiget og det kan være af sikkerheds årsager, så den benytter en lokal profil der hedder det samme, har de samme programmer, men alle mine dokumenter og filer kan jeg ikke se, plus at den siger at alt hvad jeg fortager mig ikke vil blive gemt næste gang jeg lukker computeren!?

Nogen forslag til hvordan jeg får min gamle profil til at virke?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2006 - 15:10 #1
Avatar billede cmon Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:17 #2
tak

men det vil jo så sige jeg bliver nød til at lave nyt navn også ik?
Avatar billede lasse88 Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:14 #3
det problem har jeg næsten lige haft :O

løste det bare ved at bruge systemgendannelse :)
Avatar billede cmon Nybegynder
25. oktober 2006 - 18:11 #4
systemgendannelse var også det første jeg brugte, men det virkede også næsten, altså nu kunne jeg logge ind i windows, men alle mine filer kunne man ik se under dokumenter og alle de ting jeg havde på skrivebordet var væk, prøvede så den løsning vejmand har linket til, men det virkede også nogenlunde, boreset fra at den nye profil blev utrolig langsom og mine filer i dokumenter og skrivebord var stadig væk... Det mystiske er dog at hvis jeg går ind under c: documents&settings og så finder mine dokumenter den vej eller skrivebord er alle mine filer der... Så nu regner jeg bare at jeg skal til at ligge at flytte mapper?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2006 - 06:43 #5
Det er beskrevet i linket, hvordan du flytter dokumenter til den nye profil.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 06:50 #6
Kan spørgsmålet lukkes?