Avatar billede birgittejensen Nybegynder
24. oktober 2006 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Index i word på engelsk

Jeg er ved at blive vanvittig her :D
Jeg skal aflevere eksamensopgave i morgen, og mangler kun at lave en indholdsfortegnelse. Jeg har word på engelsk, og HAR markeret mine overskrifter som headings .. Men hver gang jeg vil indsætte et index fortæller den mig: Error! No index entries found.

Er der mon nogen, der kan hjælpe? Jeg har sat min cursor oppe foroven på den første, tomme side, hvor jeg vil have mit index, men den vil skisme ikke.
Avatar billede jkrons Professor
24. oktober 2006 - 21:41 #1
Index er stikordsregister. Du skal indsætte et "Table of Contents" eller TOC, samme sted men næste faneblad.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
25. oktober 2006 - 02:15 #2
Dumme mig .. tusind tak!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
02. februar 2007 - 00:43 #3
jkrons .. det er vist lang tid siden. Er du ikke sød, at smide et svar?
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
18. april 2008 - 13:25 #4
lukker