Avatar billede chrisson Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design til 3dchat

Hej,

Jeg har brug for lidt Inspiration til min 3dchat's design. Synes det ser lidt kedeligt ud når man kigger på det...

Afsætter hele 200 points.. I må også godt give idér til chatten og vurdere den Tak :P
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:55 #1
Den mangler lidt "synlighed" !
Avatar billede zynzz Praktikant
24. oktober 2006 - 16:58 #2
"I må også godt give idér til chatten og vurdere den Tak :P" jo tak, men skal vi gætte os til linket ? :=)
Avatar billede chrisson Nybegynder
24. oktober 2006 - 17:01 #3
nårh HEH!! www.kasketten.dk
Avatar billede zynzz Praktikant
24. oktober 2006 - 18:09 #4
Hvis det var mig ville jeg nok skrotte den iframe, til at starte med, derefter gøre bredten på designet større (800/1024 px.) Så det var nemmere at se på... Og evt. lave lidt om på menuen :)
Avatar billede chrisson Nybegynder
24. oktober 2006 - 19:12 #5
Har du så en idé til hvordan designet skal se ud?
Avatar billede zynzz Praktikant
24. oktober 2006 - 19:40 #6
http://www.websitetemplates.name/ der kan du sikkert finde noget inspiration... Vi har jo forskellig smag :)
Avatar billede chrisson Nybegynder
26. oktober 2006 - 19:52 #7
Hvad med inde i selve chatten? og ved stadig ikke helt hvordan forsiden skal se ud... det skal jo ligne en chatside..
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 16:22 #8
Lukker...