Avatar billede milter Ekspert
21. oktober 2006 - 22:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Oprettet tekst i indlæg "forsvinder".

Hej.

Jeg har flere gange været ude for, at tekst, jeg har skrevet som indlæg til et spørgsmål her på Eksperten, er forsvundet, når jeg klikker på "Send".

Tilsyneladende sker det kun, hvis der går for lang tid, mellem jeg starter på teksten, og til jeg får gjort indlægget færdigt.

Jeg har efterhånden lært at lave en CTRL+C, hvis jeg har en ide om, jeg har været for længe om svaret, men det er stadig lidt af et irritationsmoment.

Jeg har været ude for det samme på andre sider, men kan ikke finde noget svar på, hvorfor det sker. Jeg deltager også i en blog, men der sker det aldrig,

Så mit spørgsmål er, om jeg kan gøre noget for at forhindre det, eller jeg bliver nødt til at fortsætte med CTRL+C og CTRL+V?
Avatar billede mugs Novice
21. oktober 2006 - 22:34 #1
Har aldrig været ude for det. Men om det er fordi, jeg ikke laver så lange indlæg ved jeg ikke.
Avatar billede weblex Nybegynder
21. oktober 2006 - 22:41 #2
Det har jeg også været ude for mange gange - hamrende irriterende...

Jeg tror du har ret i det med tiden. Jeg føler også at det kun sker, når man laver lange indlæg (eller er længe om at skrive dem).
Avatar billede black-vise Nybegynder
22. oktober 2006 - 00:31 #3
Har jeg også været udefor, men kan det ikke være noget med at eksperten hele tiden opdatere sig selv? Eller er jeg helt ude i hampen?
Avatar billede milter Ekspert
22. oktober 2006 - 01:14 #4
black-vise,

Har ingen anelse. Jeg håber bare på, at en eller anden kan give mig forklaringen.
Avatar billede roenving Novice
23. oktober 2006 - 00:08 #5
Det er sandsynligvis fordi Eksperten timer din session ud, hvis der ikke er aktivitet indenfor et vist tidsrum !-)

Selv oplever jeg det aldrig, måske fordi jeg har en automatisk opdatering, der hele tiden henter den seneste udgave af 'min forside' på Eksperten ...
Avatar billede roenving Novice
23. oktober 2006 - 00:11 #6
* en automatisk opdatering i et andet browservindue !o]
Avatar billede apo Praktikant
24. oktober 2006 - 00:02 #7
Jeg har også været ude for det, indtil jeg begyndte at kopiere mit indlæg inden jeg klikker på 'Send'.

Så har jeg stadig teksten i min udklipsholder hvis sessionen når at dø ud.
Avatar billede milter Ekspert
24. oktober 2006 - 00:35 #8
Roenving >

Skal det forstås på den måde, at du har to vinduer fra Eksperten åbne på samme tid, skriver dit indlæg i det ene, klikker "Opdater" i det andet vindue og derefter går tilbage og klikker "Send".

Jeg mener at kunne huske, at jeg på et tidspunkt i Internetindstillinger > Avanceret kunne vælge, hvor tit jeg ville have IE til at opdatere siden jeg arbejdede på eller åbnede. Den ser ud til at være forsvundet, jeg kan i hvert fald ikke finde den mere.

Jeg håbede bare, at en eller anden fra Admin kunne fortælle mig, om der var en anden måde at undgå problemet på.

Men det kan måske stadig nå at ske. Jeg holder fingrene krydset og spørgsmålet åbent lidt længere.

Foreløbig tak til alle for kommentarer.
Avatar billede milter Ekspert
24. oktober 2006 - 00:43 #9
roenving >

....... og så ser jeg minsandten, at du er medlem af Coadmin-gruppen :)
Avatar billede roenving Novice
26. oktober 2006 - 01:03 #10
Jeg har et javascript kørende, der automatisk opdaterer mit Eksperten-vindue ganske ofte (fra en side genåbnes ideligt en anden side med Eksperten i !-)
Avatar billede milter Ekspert
13. november 2006 - 19:32 #11
Der kommer nok ikke flere indlæg, så jeg lukker hermed og takker endnu en gang for kommentarer.