Avatar billede porter Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:15 Der er 4 kommentarer

kan ikke installere chipset driver

Nu er jeg ikke nogen ørn hvad angår hardware vil jeg lige sige.
Mit problem er at jeg lige har formateret min PC og geninstalleret XP og så har jeg en CD rom med drivere.
Jeg skal jo først installere chipset drivere for at kunne få de andre drivere ind, men jeg kan ikke installere min chipset driver (som er VIA) jeg har også prøvet at hente VIA driver på nettet, men det nytter stadig ikke noget.
Chipset setuppen kører fint, men når jeg genstarter vil den ikke tilføje hardware som den skal.
Kan det være bundkortet det er galt med? Er der nogen forslag til hvad jeg kan prøve?

Lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2006 - 19:57 #1
øøøhhh....??

Du skriver bare at du ikke kan installere?

Hvorfor?
Får du fejlmeddelelser?
Hvad står der evt. i disse meddelelser?
Avatar billede porter Nybegynder
21. oktober 2006 - 20:04 #2
jamen chipset setup filen kører fint....ingen fejlmelding der, men når jeg genstarter er det meningen at guiden tilføj hardware skal køre men det vil den ikke, så jeg kan ikke installere min grafik, lyd driver etc
Avatar billede c-holst Novice
22. oktober 2006 - 17:17 #3
kan du installere driverrn til fx dit grafikkort manuelt fra installationsfilen
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:22 #4
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)