Avatar billede porter Nybegynder
21. oktober 2006 - 16:00 Der er 1 kommentar

kan ikke installere chipset driver

Nu er jeg ikke nogen ørn hvad angår hardware vil jeg lige sige.
Mit problem er at jeg lige har formateret min PC og geninstalleret XP og så har jeg en CD rom med drivere.
Jeg skal jo først installere chipset drivere for at kunne få de andre drivere ind, men jeg kan ikke installere min chipset driver (som er VIA) jeg har også prøvet at hente VIA driver på nettet, men det nytter stadig ikke noget.
Kan det være bundkortet det er galt med? Er der nogen forslag til hvad jeg kan prøve?

Lars
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. oktober 2006 - 16:45 #1
Du er havnet i en forkert kategori.

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål

Flyt dit spørgsmål til: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/