Avatar billede persteffen Nybegynder
20. oktober 2006 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke resette digitizer

Jeg har pustet liv i en gammel Palm Vx, men digitizeren rammmer efter lang tid i skuffen så meget forkert, at jeg ikke kan vælge fra menuerne for at resette digitizeren på den. Kan man resette digitizeren på anden vis, fx. vha. en tastekombination eller ved at holde en knap nede ved regulær reset?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. oktober 2006 - 19:29 #1
Du kan resette den. Så vidt jeg husker, er det noget med at holde powerknappen nede, mens du trykker resetknappen i bund på bagsiden.

Hold powerknappen inde noget tid, til billedet er fast (mener det er Palm logoet). Du bliver nu spurgt, om du vil resette (tryk pil op) eller ej (pil ned).

Når du laver en fuldstændig reset, bliver du sendt gennem guiden for opsætning - bl.a. digitizer.

Men efter langt tid i skuffen burde du lige have været gennem den, da du satte strøm til igen??
Avatar billede persteffen Nybegynder
20. oktober 2006 - 23:43 #2
Ole: Tak for svar.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. oktober 2006 - 00:10 #3
Det lyder iøvrigt som om du kunne bruge programmet "Digifix" der findes her: http://www.copera.com/download.html

Det hjalp mig med min egen Vx´er...
Avatar billede persteffen Nybegynder
21. oktober 2006 - 13:11 #4
Ole: Tak for tipset, det er lige det jeg behøver til min Vx nr. 2, som også har digitizer-problemer. Jeg tester det når jeg kommer hjem.