18. oktober 2006 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan andre se en kopi af min mail uden jeg ved det?

Hej med jer

Jeg har et lidt kryptisk spørgsmål vedr. flere email konti i outlook og om andre kan få en kopi af min mail uden at jeg ved noget om det?

Jeg har jeg mit eget domæne, som bliver hosted hos et hosting firma og min ISP er CyberCity.

Det vil sige at mine konti indstillinger for de 2 af mine mail konti ser således ud:

-----------------------------------------------------------

Internet udbyder:        CyberCity
Indgående post (POP3):    mail.domæne1.dk
Udgående post (SMTP):    vip.cybercity.dk

-----------------------------------------------------------

Den 3. konto jeg har ser således ud og er valgt som den primære, under email konti i Outlook indstillinger:

-----------------------------------------------------------

Indgående post (POP3):    mail.domæne2.net
Udgående post (SMTP):    vip.cybercity.dk

-----------------------------------------------------------

Mit spørgsmål er nu om min partner kan se mine udgående eller indgående emails fra min primære konto "mail.domæne2.net", da han kender administratoren af email serveren?

Kan administratoren sætte den server op således at han modtager en kopi af alle mine udgående emails, selv om det er vip.cybercity.dk  SMTP jeg bruger?

Håber at høre fra nogen.

Mvh

dansk.dotnet.konsulent
Avatar billede goose Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:57 #1
De udgående mails kan han ikke se da de bliver ekspedieret via CyberCity

Hvad angår de indgående, så er svaret ja, din mailkonto kan jo være sat op til at sende en kopi til en anden mailadresse.

Dette vil dog være i strid med alt, men det er muligt

/Goose
18. oktober 2006 - 11:53 #2
Hej Goose

Okay... har jeg forstået det rigtigt?

Det vil sige at hvis der bliver svaret eller sendt en ny mail til mail.domæne2.net, så kan den email server være sat op til at sende alt indgående post til både mig samt en anden?

Men alt mit udgående post vil ikke være tilgængelig for den anden part, da CyberCity levere dem?

:-)
Avatar billede goose Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:28 #3
Ja, det har du forstået korrekt.

/Goose
18. oktober 2006 - 13:16 #4
--> Goose

tak for hjælpen!

:-)
Avatar billede goose Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:22 #5
Det var så lidt og tak for point.

/Goose