Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database til fil check (undgå dubletter)

Findes der ikke et program/database der bruges til at registrere filer/filnavne.

Formålet med dette skulle være at man hurtigt kunne finde ud af om man havde filen i forvejen og ikke hentede/fik den 2 gange. og ikke behøvede at gennemsøge hele ens harddisk for at finde ud af om filen var der eller ikke (det er jo ikke altid at man kan huske om man har filen i forvejen)

Har ikke lige på nuværende tidspunkt intentioner om at oprette database selv
Avatar billede martinlind Nybegynder
12. oktober 2006 - 14:43 #1
det eneste der kommer af sig selv er lommeuld :)

Der er sku da ikke andre end dig der ved hvad du har på din disk, faktisk er din FAT/NTFS en sådan db.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. oktober 2006 - 08:33 #2
intet brugbart - tror bare jeg lukker :(
Avatar billede martinlind Nybegynder
13. oktober 2006 - 08:50 #3
Ja det er sjovt, som man spøger, får man svar :)