Avatar billede lsskaarup Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:47 Der er 1 løsning

Hjælp til indsættelse af felt indeholdende IF

Jeg skal have lidt hjælp til at få lavet 2 if-sætninger, begge placeret i sidefoden.

Den ene skal kun på første siden viser kontaktinfo (ren teskt).

Den anden må ikke på første side vise "side 1 af 1", hvis der kun er én side, altså skal det kun vises hvis der er flere sider.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
12. oktober 2006 - 11:58 #1
Nå, det var ikke så svært igen, da jeg fandt en ordentlig vejledning.

Sidetalene : {IF { PAGE } = 1 "" "Side { PAGE } af { NUMPAGES }"}
Teksten : {IF { PAGE } = 1 "bla bla bla"