Avatar billede dallan2007 Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:57 Der er 1 løsning

Start i sidst anvendte mappe

Hej,

Jeg bruger Macromedia's Dreamweaver 8 til langt overparten af mine webopgaver. Den virker stort set upåklagelig, men den har en _meget_ irriterende tendens til at starte i grundmappen.

Uddybning:
Dag 1) Jeg sidder og laver et eller andet og arbejder udfra en mappe der ligger på c:\projekt1\billeder. I løbet af Dag 1 har Dreamweaver ingen problemer med at slå op i billeder-mappen som default når jeg skal indsætte billeder.

Dag 2) Jeg forsætte mit projekt, men nu slå Dreamweaver op i defaultmappen (Scaal_extranet) som default. Jeg bliver nød til browse hen til den rigtige mappe før jeg kan forsætte.

Det er flueknepperi, yes I know, men når man først har default-browset +500 gange så bliver det træls.

Kan man sætte DW til at huske hvor den sidste startede i pågældende projekt? Jeg mindes ikke at dette var et problem i de tidligere versioner, men jeg kan tage fejl.

Mv.
Allan
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
07. november 2006 - 14:46 #1
.