Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 15:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dato-opdatering

Hej

Hvis jeg indsætter dato i sidehoved, ændrer det sig hver gang jeg åbner filen...

så har jeg læst jeg kan bruge savedate - men hvis jeg åbner en fil, retter i den og printer - bliver det så den nye dato, eller den hvor filen sidst er gemt...?

hvad er det smartest?

i øjeblikket pdf'er vi tingene, men det er lidt tåbeligt
Avatar billede brynil Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:08 #1
Er det ikke nemmere bare at skrive datoen manuelt?
Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:14 #2
jeg har fundet løsningen

løsningen er at bruge printdate - denne bliver først opdateret når jeg gemmer...
Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:14 #3
sorry, printer
Avatar billede brynil Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:16 #4
Fint. Tror du ikke du også sku afslutte/acceptere dine øvrige åbne spørgsmål ;)
Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:19 #5
jo, du har nok ret

men hvorfor er det egentlig at man skal det (udover at det står i vilkårene) :D
Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:19 #6
jeg mener - er der nogen logik bag det?
Avatar billede brynil Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:26 #7
Det mener jeg da. De personer som har hjulpet vil sikkert gerne have en tilkendegivelse af at du er tilfreds (eller ikke) med deres hjælp. Og nogle samler på point. Det er lidt ligesom at sige 'Tak for hjælpen'.

Har deres svar ikke hjulpe er det jo helt OK at sige det og nuppe point selv, ligesom i dette spørgsmål. :)
Avatar billede lifeweb Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:29 #8
noted, og nu skal jeg nok tage mig sammen :D

dejligt at 99% af alle korrespondancer herinde foregår i en venlig tone som denne..!!!
Avatar billede brynil Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:32 #9
Det er godt nok. Iøvrigt tror jeg der er en del som checker hvor mange åbne spm. der er og undlader at hjælpe hvis der er for mange. Så det kan jo også være en god grund.

Go fornøjelse!