Avatar billede kimols1 Nybegynder
08. oktober 2006 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CSS problem!

jeg har opbygget en side i css med en #container box der holder hele siden:
#container {
    height : 100%;
    width: 800px;
    margin: 0px auto;
    padding: 0;
    text-align: left;
    background: url("container_bg.gif") center repeat-y;
}
Det er meneningen af at baggroundsbilledet skal fylde hele siden og udvide side hvis der skulle komme mere indhold. det virker da osse fint i IE men i FF F!¤%ER det helt!
Har brugt 5 timer på google nu og prøvet diverse hacks og jeg ved ikk hvad :@. og det virker stadig ikk.

håber virkeligt i kan hjælpe..
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:18 #1
Hvis du vil have baggrundsbilledet til at fylde hele siden, så tilknyt det body fremfor din #container som, lige som jeg fx har gjort på http://www.tag-boliger.dk

Hvis det ikke er det du vil, kan du så ikke lige poste en URL?
Avatar billede kimols1 Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:36 #2
JESUS CHRIST..Hvorfor havde jeg dog ikk tænkt på det noget før!
Avatar billede kimols1 Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:36 #3
tak for det =)
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:01 #4
hehe, det var så lidt :) Sådan er det jo altid med de problemer man bruger mest tid på: Løsningen er næsten altid hyggelig simpel.. Men jeg er glad for at kunne være til hjælp :)