Avatar billede jpcooljp Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:22 Der er 4 kommentarer

cool scripts til min hjemmeside

Hej.
Jeg søger nogen scripts (kun GRATIS scripts):

En forum Hosted (så folk kan lave forum på min hjemmeside)
En Blog Hosted (så folk kan lave blog på min hjemmeside)
En Top Sites Hosted (så folk kan lave Top Sites på min hjemmeside)
En Polls Hosted (så folk kan lave Polls på min hjemmeside)
En gæstebog/Guestbooks Hosted (så folk kan lave en gæstebog på min hjemmeside)
En god updated scripts (Hvor folk kan updated billeder til ders hjemmeside

Har du en af dem her så hjælp mig og skriv den/dem til mig her ind.

Tak for hjælpen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. oktober 2006 - 20:45 #1
www.newbie.dk har de fleste af dem du søger

Her er en dansk blogg: http://shevy.dk/wordpress-paa-dansk/
Avatar billede jpcooljp Nybegynder
07. oktober 2006 - 10:18 #2
til christiansenbo: Nej. Jeg vil have at folk kan opret tingene på min hjemmeside linge som www.newbie.dk. (Det vil side en side som www.newbie.dk eks)
Avatar billede jpcooljp Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:20 #3
Det jeg søge efter er nogen scripts som jeg kan download til min hjemmeside så folk kan opret noget ting på min hjemmeside (forum, bolg, ...)
Avatar billede jpcooljp Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:24 #4
Det hedder også "Host"