Avatar billede jaze Nybegynder
06. oktober 2006 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mine applications fejler når VS2005 har været lukkete ned

Jeg har et mega underligt fænomen.

Jeg sidder og koder på en lille app. og alt funger som det skal
så lukker jeg VS2005 og genstarter min PC, dagen efter når jeg skal forsætte melder mit program fejl Innerexception bla. bla.

Der er IKKE ændret noget i koden, fra det virkede????

Jeg prøvede så følgende, lukke mit project, startede et nyt copy/pastede alt kode, lavede min form igen og nu virker den så igen?
MEN kun indtil jeg genstarter PC???? er der en forklaring på dette, jeg kunne selv forestille mig det er noget med sikkerhed, idet jeg modtager en messagebox, når jeg åbner project der siger at det muligvis ikke er sikkert at køre app... bla bla.

Hvis det er nødvendigt kan jeg sende kode.
Avatar billede jaze Nybegynder
11. oktober 2006 - 11:52 #1
Slet ingen der har oplevet lignende symptomer???
Avatar billede jaze Nybegynder
22. november 2006 - 10:30 #2
hmm