Avatar billede htmlkongen Novice
05. oktober 2006 - 09:08 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Smart FTP

Hvordan sætter jeg min server til Passive mode i Smart FTP?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2006 - 09:50 #1
Under properties (egenskaber) er der under Connection/Data Connection/Mode mulighed for at sætte den fast til Passive Mode
Avatar billede htmlkongen Novice
05. oktober 2006 - 09:56 #2
Tak. Det var den allerede sat til.

Hmm - kan du så fortælle mig hvorfor jeg ikke kan DL hele min side? Jeg trykker Bare download og så stopper den pludselig?
Avatar billede htmlkongen Novice
05. oktober 2006 - 10:02 #3
Hvor ser jeg loggen fra sidste gang? Så er der måske en fejlmeddelelse?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2006 - 13:43 #4
Sandsynligvis dit hotel der forhindre (ikke tillader) dig i at downloade så meget af 1 gang - så må du tage det i sma-bidder
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2006 - 04:03 #5
Really? Det er Cliche.dk som jeg har haft TONSVIS af problemer med (Værd at læse: http://www.eksperten.dk/spm/733742)
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2006 - 04:04 #6
KAN jeg se loggen af FTP´en sted så du kan læse fejlkoder mv?/loggen
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 08:22 #7
Jeg er nu ophørt som kunde hos cliche, men har i 3 år haft dem og brugt SmartFTP uden problemer, i standardopsætningen, du har vel ikke pillet ved for meget i SmartFTP, cliche har flere servere så jeg syntes du skulle kontakte dem for at løse problemet.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2006 - 11:47 #8
SmartFTP er totalt genindstalleret. Har Intet pillet ved. Den var sat til Passive mode. Kan det være et problem at "jeg ikke har sat den op"?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 12:40 #9
Hvad mener du med at "have sat den op"
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2006 - 04:23 #10
Det kunne godt være at der var noget der skulle sættes op.

Det eneste jeg har gjort er at taste URL. Derefter bruger og kode til FTP. Med det samme logger den på. Så trykker jeg på den mappe jeg vil downloade-højreklikker-download to-Mappe. Derefter begynder den at downloade, men pludselig stopper den.

Gør jeg noget forkert?
Mappen fylder nok ca 130 mb. Ca.
Skal der sættes mere op? Passive mode kræver Cliche.dk og det er den sat til.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2006 - 08:30 #11
130 Mb er en stor portion, så meget har jeg aldrig upload/download på een gang (max 5 MB) så det kan jeg ikke sige dig noget om -

Du må spørge Cleiche om det kan lade sig gøre - ellers på du tage det mappe for mappe

Jeg brugte kommandoer som i stifinder mærkede med >ALT+A og så trak jeg bare det hele til mappen hvor jeg ønskede det skulle ligge (upload/download)
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2006 - 08:49 #12
Oki. Bortset fra mængden - vil du så mene at jeg har gjort noget galt/forkert. HVIS nu Cliche.dk siger at man sagtens kan hente så meget på en gang, hvad kan problemet så være?
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2006 - 08:49 #13
Og hvad skal jeg trykke for at se loggen?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2006 - 09:16 #14
Du kan se log med Shift+F3 eller i menuen View/Panels/Log - Så simpelt er det hvis man ser sig lidt omkring i menuerne.

Du kan måske også i connect indskrive path til dit dir på cliche, som sikkert er /public_html

men ellers kan jeg ikke give dig flere forslag - jeg har som sagt ikke haft problemer med cliche som du skriver om
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2006 - 10:05 #15
Jeps. Path er public_html . Loggen var sat til, jeg troede bare at man kunne se loggen længere tid tilbage end idag? Det kan man åbenbart ikke.

Hvert fald mange tak for din hjælp. Jeg ringer til Cliche igen...

Smid svar så er alle pointsne dine :)
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2006 - 10:53 #16
Har du ikke en gratis-web - hos f. eks  www.1.go.dk - www.hotserv.dk eller www.frac.dk  hvor du kan afprøve SmartFTP for at se om det er de samme problemer der ?
Avatar billede htmlkongen Novice
08. oktober 2006 - 02:32 #17
Nope desværre. Jeg må prøve at ringe til dem.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. oktober 2006 - 02:33 #18
Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2006 - 08:50 #19
Tak for point - du kan da hurtigt oprette dig !!!