Avatar billede nbj1 Praktikant
03. oktober 2006 - 03:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

htacces navn

skal filen htaccess hedde .htaccess for det vil windows 2000 ik acceptere ?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:34 #1
Nej du kan ændre din Apache konfiguration til at den skal kigge efter et andet filnavn end .htaccess

Dog skal du være opmærksom på at der i Apache også er lavet regler for at undgå at folk via www kan hente din .htaccess fil, derfor skal du også ændre denne regel hvis du vælger at bruge et andet filnavn til .htaccess.

Det nemmeste mener jeg dog er at få en kommandopromt frem, og skrive noget ala:

rename htaccess .htaccess
Avatar billede nbj1 Praktikant
03. oktober 2006 - 10:48 #2
hej fixxxer tak for svaret jeg har løst problemmet filen skulle bare gemmes via notepad da man ik via rename kan sætte . foran htacces og har fået htaccess til at virke
Avatar billede fixxxer Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:03 #3
Det er også en måde at gøre det på.

Du får lige et svar, så kan du selv bestemme om du vil give mig point, eller blot lukke spørgsmålet ved at acceptere dit eget svar.
Avatar billede nbj1 Praktikant
03. oktober 2006 - 13:13 #4
hej du for bare point, såe et problem løst næste hi den skide phpadmin  og den brok over config.inc.php lol det for aldrig ende men hva så går tiden med det.