Avatar billede rickyeiken Nybegynder
01. oktober 2006 - 16:50 Der er 8 kommentarer

Afslutning af program ccApp

Jeg har for ikke så lang tid siden købt en ny computer med windows XP på men når jeg prøver at lukke systemet ned så får jeg følgende besked "Afslutning af program ccApp" som jeg enten kan "Afslutte" eller "Annuler" hvis jeg ikke trykker afslut sker der intet. Trykker jeg "Afslut" kommer der en ny besked der siger "Afslutning af program CCAPP.EXE" (det er så ellers samme historie) trykker jeg afslut kummer der til sidst en for Northon antivirus som også skal afsluttes før min computer vil lukke ned.
Håber at der er nogle der kan hjælpe med dette lille problem da det er ret irriterende at skulle sidde og afslutte alt muligt bare for at lukke maskinen ned.
Med venlig hilsen Ricky
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2006 - 17:46 #1
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
01. oktober 2006 - 18:19 #2
Problemet med dette link refererer kun til at køre updates hvilket jeg gør på ALLE relevante programmer på computeren ca 1 gang hver uge.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2006 - 18:56 #3
Så ville jeg afinstallere Norton med dette værktøj: http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Og hvis du insisterer på at bruge Norton, reinstallere igen.
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
17. december 2006 - 22:02 #4
Jeg har afinstalleret og installeret ca 3 gange nu og intet har ændret sig :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 06:59 #5
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
22. januar 2007 - 12:41 #6
Det kan for sin vis godt lukkes men det har ikke hjulpet en disse alt det jeg har prøvet :-( men sådan er det jo bare.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 12:52 #7
Mit råd er at afinstallere Norton Antivirus, og bruge et andet antivirus-program.
Norton er efter min mening et skodprogram.  :-)
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
22. januar 2007 - 17:46 #8
Har du så nogle gode alternative forslag til Northon ???